השירות החדש והמהפכני של GetPackage, סטארטאפ מבטיח שנולד כדי לשנות את תחום המשלוחים בשוק הישראלי והעולמי, מציע לכם מודל מנצח ובלתי מתפשר של משלוחים מהיום להיום. באמצעות כוח הטכנולוגיה והיתרונות של כלכלה שיתופית, אנחנו ב- GetPackage לא רק שמספקים לכם את הביצועים הטובים ביותר עם משלוחים מהיום להיום אלא מאפשרים לכם את סיום המשלוח בזמן שיא ואיסוף שממש עוד כמה דקות יכול כבר להיות אצלכם!

אז למה אתם מחכים? אם אתם מחפשים חברת שליחויות מהיום להיום שגם מספקת את התוצאות (ואת החבילה שלכם…), במהירות מדהימה, באמינות ללא תחרות ועם יכולת מעקב מתקדמת עבורכם – הזמינו עכשיו משלוח עם GetPackage ולא תאמינו באיזו מהירות השליח כבר יצלצל…

שירות שליחות מהיום להיום שמתאים באמת לכולם!

השירות של GetPackage מספק מודל חדיש ויעיל במיוחד לביצוע משלוחים מהיום להיום. השירות מתאים בצורה אופטימאלית לכל סוגי הלקוחות המבקשים לבצע משלוחים מהירים של פריטים קטנים, בינוניים ואפילו יחסית גדולים. פשטות, טכנולוגיה מתקדמת, בקרת שליחים מעמיקה ומודל תמחור שקוף והוגן מאפשרים לנו לספק מענה מעולה ללקוחות פרטיים ועסקיים כאחד.

GetPackage היא חברת משלוחים שונה ו"משבשת שוק", בצורה שהן צרכני הקצה והן השליחים עצמם מקבלים יותר ערך ומרוויחים יותר. חברת שליחויות מהיום להיום מתאימה בצורה מושלמת ללקוח פרטי המבקש לשלוח חבילה כלשהי במהירות ובאמינות, השירות אידיאלי לעסקים הצריכים לשלוח מסמכים, פריטים או ציוד בצורה יעילה ועם מינימום בירוקרטיה ועלויות. כמו כן, שירותי המשלוחים מבית GetPackage מתאימים לאתרי מסחר אינטרנטי ולעסקים המבצעים משלוחים מהיום להיום ללקוחותיהם ומבקשים לייעל את התהליך הן פיננסית והן תפעולית.

יתרון מהותי נוסף של שירות משלוחים מהיום להיום של GetPackage הוא שהמודל של מערכת טכנולוגית מתקדמת ומבוססת אינטרנט לצד כלכלה שיתופית במיטבה מאפשר לנו להציע את השירות ללא מגבלות גיאוגרפיות – בפריסה כלל ארצית ולא רק באזור המרכז! מכיוון שכל אחד יכול להיות שליח של GetPackage, אפשר לספק את השירות בכל ישראל.

משלוחי אקספרס – מכניסים משמעות חדשה למונח אקספרס

אם בעבר משלוחי אקספרס היו בעיקר שם כללי למשלוחים מהירים שלא היו בפועל מהירים כפי שהיינו מצפים מהרמה הטכנולוגית הקיימת, GetPackage מיישמת הלכה למעשה מהפכה צרכנית וטכנולוגית בתחום שעד לא מזמן כלל לא היה טכנולוגי וחדשני במיוחד. השירות של GetPackage מכניס משמעות חדשה למונח של משלוח אקספרס, עם משלוחים מהיום להיום שהם באמת ובתמים כאלו.

עם GetPackage לא רק שהחבילה ששלחתם תגיע באותו היום ליעדה הסופי, היא אפילו תגיע בצורה מסודרת ובטוחה ממש תוך שעות בודדות ואפילו דקות כאשר מרחקי השילוח קצרים. המערכת הטכנולוגית של GetPackage מאתרת את השליח המתאים ביותר לביצוע השליחות המהירה שלכם ומיד שולחת אותו אליכם – איסוף מהיר, אספקה זריזה במיוחד ואתם עוקבים אחרי כל התהליך בזמן אמת ודרך אפליקציה ידידותית למשתמש.

משלוחים מהירים באותו היום – איך קורה הקסם?

במודל ה"רגיל" של חברת שליחויות כיום, אתם צריכים לעבור תהליך בירוקרטי ולוגיסטי די מיושן , איטי ומסורבל – אפילו אם אתם לקוח עסקי קבוע עם נפח משלוחים רב. ויתרה מכך, המשלוחים ה"מהירים" של חברות השילוח המסורתיות הם לא תמיד מהירים כפי שמתחייבים או כפי שכולנו מצפים במציאות הטכנולוגית הזמינה כיום. חברת GetPackage נוסדה כדי לשנות מצב זה וליצור מציאות חדשה, טובה ומתקדמת יותר עבור כל הצדדים. אז איך קורה הקסם של משלוחים מהיום להיום ואפילו מעכשיו לעכשיו? איך אתם מזמינים משלוח ובתוך רבע שעה השליח כבר אצלכם לאיסוף? אז ככה:

  • נכנסים לחשבון שלכם דרך האפליקציה המעולה והסופר ידידותית של GetPackage או דרך הממשק האינטרנטי.
  • מכניסים פרטים על המשלוח – כתובת איסוף, יעד משלוח, גודל וסוג חבילה, איש קשר למסירה, מועד איסוף רצוי והערות רלוונטיות.
  • מקבלים מחיר משלוח – בצורה ברורה, שקופה, אמינה ונטולת הפתעות.
  • המערכת המתקדמת של GetPackage נכנסת לפעולה ובעזרת אלגוריתם משוכלל ומוכח מאתרת את השליח הקרוב והמתאים ביותר, אשר כמובן יגיע בזמן המהיר ביותר. אתם יודעים מראש מי השליח ואפילו מקבלים תמונה שלו לזיהוי.
  • השליח "טס" אליכם, אוסף את החבילה ומתקדם ביעילות ובביטחון למסירה ביעד.
  • אתם יכולים לנטר את סטטוס המשלוח שלכם בכל רגע – איתור שליח, מצב מסירה, יצירת קשר עם השליח ועוד.

המשלוחים של GetPackage מבוצעים ע"י שליחים היכולים לבצע משלוחים בזמנם הפנוי כמקור להכנסה נוספת או לחלופין שליחים עצמאיים המבצעים משלוחים "במשרה מלאה". משלוחים מבוצעים עם אופניים, קטנועים ומכוניות, כך אתם באמת יכולים לקבל משלוחים מהיום להיום גם ברכב המתאים ביותר לחבילה שלכם וגם עם כלי רכב המאפשר את האספקה המהירה ביותר – חשוב מאוד במרחבים עירוניים צפופים ופקוקים.

אוקי, נשמע מרשים ומבטיח, אבל כמה עולה משלוח?

רוב מוחלט של המשלוחים המבוצעים דרך הפלטפורמה של GetPackage הינם משלוחים מהיום להיום, זאת כי כאמור כיום אנשים ועסקים מצפים לקבל שירות יעיל ואמין של שליחות מהיום להיום. כחלק מהמהפכה שהחברה מייצרת בשוק המשלוחים מושם דגש משמעותי ובלתי מתפשר גם על נושא המחיר. אנו מבינים שאתם לא רק מחפשים חברת שליחויות מהיום להיום שבאמת תבצע משלוחים מהירים באותו היום אלא שגם עלות המשלוח תהיה הגיונית.

עם GetPackage השולח יודע מראש בדיוק מה מחיר המשלוח, עוד לפני אישור סופי על הזמנת איסוף, אין הפתעות ואין תוספות שונות שפתאום יתווספו לחשבון. פשוט בוחרים את סוג המשלוח, השליח ורכישת אחריות על תכולת המשלוח (אחריות ללא תשלום על שווי חבילה עד 100 ש"ח), יודעים בדיוק כמה הכל עולה לכם ומחכים שהחבילה תגיע ליעדה במהירות מפתיעה.

תמחור משלוחים מהיום להיום וגם כל יתר סוגי המשלוחים של GetPackage הוא לפי מרחק ולפי גודל החבילה הנשלחת. קיים מחיר קבוע ל-2 הקילומטרים הראשונים של המשלוח, כאשר ככל שהמרחק גדל כך העלות לכל ק"מ נוסף יורדת. בכל מקרה, אתם יודעים מראש בדיוק כמה עולה המשלוח כי המרחק משוקלל מראש ע"י המערכת.

סוגי חבילות שניתן לשלוח במשלוח מהיר באותו יום

  • מעטפה: מסמכים, מפתחות, מטען, סמארטפון וכדומה.
  • חבילה קטנה: מחשב נייד, קלסר, קופסת נעליים, שקית סופר…
  • חבילה בינונית: תיק גב, מארז שתייה…
  • חבילה גדולה: מדפסת, כיסא, מסך טלוויזיה, גיטרה…

התשלום עבור משלוחים מהיום להיום עם GetPackage נעשה רק באמצעות כרטיס אשראי ודרך האפליקציה או הממשק האינטרנטי במחשב. אין התעסקות עם מזומן לשליח והכל מאובטח בצורה אופטימאלית ומתקדמת. פרטי כרטיס האשראי שלכם לעולם אינם גלויים לשליחים. לקוחות עסקיים של GetPackage המבקשים ליהנות משירות יעיל ופורץ דרך עם חברת שליחויות מהיום להיום יכולים לבחור חשבון חודשי מרוכז לתשלום וכמו כן מקבלים כלים ניהוליים נוספים לייעול השירות.

חברת שליחויות מהיום להיום שבאמת מספקת ביצועים מוכחים בשטח

GetPackage לא רק מבטיחה הבטחות אלא גם עומדת מאחורי ההצהרות שלה – אנחנו פלטפורמה משוכללת של חברת שליחויות מהיום להיום שבה אתם באמת מקבלים משלוח מהיר באותו יום, בלי תקלות, בלי הפתעות ובלי פשרות. עם GetPackage אתם נהנים ממשלוחים מהיום להיום בצורה יעילה, אמינה, בטוחה, שקופה ולא פחות חשוב, זולה. הזמינו משלוח מהיר כבר עכשיו!