אזור גוש דן הוא אחד האזורים היותר שוקקים שקיימים בארץ, ופועלים בו המון עסקים וארגונים מסוגים שונים, אשר זקוקים בין היתר לשירותי משלוחים, בין אם כדי להעביר מסמכים חשובים, לשלוח מוצרים ללקוחות עד הבית, לבצע משלוחים דחופים וכדומה. אם בעבר הכתובת היתה שירותי דואר ישראל, היום אם אנו זקוקים למשלוח נתקשר לחברת משלוחים מקצועית אשר מספקת שירות משלוחים לעסקים בגוש דן, ומשלוחים בגוש דן באופן כללי, ומציעה מעטפת רחבה של שירותים.

הזמנת משלוחים בגוש דן – כמה זה יעלה לנו?

המחירים של שירותי משלוחים בגוש דן משתנים מחברה לחברה בהתאם לשירותים שהיא מספקת. יש חברות שיעניקו לכם מחיר חודשי עבור מספר המשלוחים שתזמינו ממנה בפועל, בעוד שיש חברות אשר ייגבו מחיר עבור שירות פר משלוח כפי שנהוג ב-GetPackage. לרוב המחירים נקבעים בהתאם לקריטריונים כמו מרחק מהיעד, אזור המשלוח, שעה ביום, משקל החבילה, מידת הדחיפות, תדירות, סוג הרכב שמשתמשים בו כדי לבצע את השליחות ועוד.

באילו מקרים נזדקק למשלוחים בגוש דן?

משלוחים יכולים לעזור לנו בדרכים שונות. הם יספקו מענה לחנויות מקוונות אשר רוצות להעביר את המוצרים שלהן ללקוחות הקצה. אפשר להעביר באמצעות משלוחים מסמכים חשובים, תרופות חשובות שנשכחו מאחור, וכמובן שתוכלו להזמין שירותי משלוחים מכל סיבה שאתם רואים לנכון, על בסיס קבוע, כמו גם באופן חד פעמי, כאשר חברת השליחויות מעמידה לרשותכם סוגים שונים של שירותי משלוחים אפשריים. לרוב, חברות שליחויות מציגות בפומבי את מחירון המשלוחים שלהן באתרם.

כיצד בוחרים שירות משלוחים לעסקים בגוש דן?

הזמנת משלוחים בגוש דן היא אינה ענין של מה בכך, במיוחד כאשר מדובר בעסקים שמשתמשים בשירותים כאלו על בסיס קבוע ושואפים שהשירות ללקוח הקצה יהיה הטוב ביותר. לכן כאשר אתם בוחרים חברת שליחויות בגוש דן, עליכם לשים דגש על הפרמטרים הבאים:

  • זמינות – על החברה להיות זמינה לכל הגחמות שלכם. כאשר אתם צריכים להעביר משלוח דחוף מהיום להיום, עליכם לדעת שיהיה מי שיגיע למסור אותו במהירות האפשרית.
  • התאמה מלאה לצרכים שלכם – לכל עסק יש את הצרכים שלו, וגם שירותי משלוחים בגוש דן צריכים לספק לכם פתרון מותאם אישית.
  • עלות – בין אם אתם מזמינים שירות על בסיס קבוע ובין אם באופן חד פעמי, המחיר צריך להיות הוגן ומשתלם, וחברת השליחויות צריכה לספק לכם את התמורה הטובה ביותר.
  • אחריות – חשוב מאוד שחברת השליחויות תספק אחריות על כל המשלוחים, כך תוכלו להרגיש שאתם נמצאים בידיים טובות תמיד.
  • טכנולוגיה – טכנולוגיה מתקדמת היא המפתח להצלחה, היא עוזרת לכל מערך המשלוחים להתנהל בשקיפות מקסימלית ושומרת עליכם מעודכנים בנעשה.

GetPackage‎ – הרבה מעבר לחברת שליחויות בגוש דן

לאורך שנות פעילותינו בתחום, חוללנו מהפכה לא קטנה בענף השליחויות עם שירות ברמה גבוהה ומחירים משתלמים. אך הטכנולוגיה המתקדמת היא שמאפשרת לנו לקחת את מערך השליחויות שלנו צעד אחד קדימה, לחסוך לכם בעלויות ולוודא שתקבלו את השירות הטוב ביותר, ויותר מכך לאפשר לכם לספק את השירות הטוב ביותר ללקוחות שלכם.

עם המחיר הכי זול שאפשר למצוא למשלוחים, גישה לפורטל העסקים המאפשר לכם להזמין ולעקוב אחר המשלוחים לייב ומשלוחים מהירים בגוש דן, יש סיבה שאנו מגיעים תמיד ליעד: והוא שביעות הרצון שלכם!

לפרטים נוספים או הזמנת משלוחים בגוש דן, דברו אתנו, נשמח לעמוד לרשותכם!